Kundeservice

Vi er her for å svare på eventuelle spørsmål du har om våre produkter!

Levering

Posten og Bring er vår hovedleverandør når det gjelder levering av varer til privat- og bedriftsmarkedet. Vi tilbyr alltid fri frakt dersom du velger å hente ut varene dine hos din nærmeste Servicepartner.

Retur

Alle returer skal avklares med Flom Kjetting AS før de sendes til oss. Flom Kjetting AS behandler ingen returer dersom det ikke foreligger en skriftlig avtale om dette.

Returvilkår:

  • Retur skjema (se vedlagt link nedenfor) fylles ut med nødvendig informasjon som: Navn, adresse, tlf, mail og antall kolli. Oppgi ditt ordrenummer som referansenummer. Når retur skjema er ferdig utfylt sender du det inn, og mottar deretter en QR-kode på mail som er din unike retur-lapp. QR-koden scannes og skrives ut på ditt nærmeste postkontor. OBS- For retur av pakker på over 35kg ta kontakt her: post@flom.no!
  • Vi tar kun imot produkter som kommer i originalemballasje, er ubrukt og i salgbar stand. Dersom returen viser seg å avvike fra våre vilkår vil ikke returen godkjennes.
  • Vi beregner normalt 14 virkedager på å behandle din retur og dette gjelder fra dagen du sendte inn forsendelsen.
  • Retur belastes av kjøper så sant ikke annet er avtalt. Vi tar et retur gebyr på 10% av kjøpesummen samt returkostnaden varen krever. Dette trekkes fra din utbetaling etter at varen er mottatt her på vårt hovedlager.

Bestillingsvarer eller andre spesialprodukter tilpasset kundens behov byttes ikke!

Ønsker du å kontakte oss?

Vår kundeservice er åpen mandag-fredag mellom 08.00-16.00. Vi prioriterer alltid kundene våre.

Oppgi ditt ordrenummer ved eventuelle henvendelser så går det raskere for oss å besvare dine spørsmål.

Reklamasjon

Reklamasjoner behandles på bakgrunn av innsendte reklamasjons-skjema eller henvendelser og /eller inspeksjon. Varer kan kun returneres til Flom Kjetting AS etter nærmere avtale, og ordrenummer må alltid opplyses om. Kjøpsloven er gjeldende, og Flom Kjetting forbeholder seg retten til å reparere produktet før det eventuelt godtas som reklamasjon.

Force majeure

Er vi forhindret fra å levere eller foreta pliktig omlevering eller blir en slik leveringsplikt urimelig tyngende som følge av arbeidskonflikt eller enhver annen omstendighet når
partene ikke kan råde over den, så som ved brann, krig, mobilisering eller uforutsette
militære innkallelser av tilsvarende omfang, rekvisisjon, beslag, valuta- restriksjoner,
opprør og oppløp, knapphet på transportmidler, alminnelig vareknapphet, innskrenkning
i tilførselen av drivkraft, samt mangler ved eller forsinkelser av leveranser fra
underleverandører eller produsenter som følge av slike omstendigheter som omhandles
i dette punkt, er Flom Kjetting AS fritatt for alt annet ansvar enn i reklamasjonstilfeller og kreditere den til den mangelfulle vares tilhørende kjøpesum.

    Kontakt

    Flom Kjetting AS

    Stokkevannveien 17
    3962 Stathelle

    NORWAY

    post@flom.no

    Telefon: 35968790

    Åpningstider: 08.00-16.00 mandag til fredag.

    Handlekurv